Etiketter

onsdag 9. mai 2012

På en regnværsdag

Er det jo greit å ha litt tidsfordriv....
Altså, det går jo selvfølgelig an å ta på regntøy å gå ut...men, så går det an å gjøre inneleken litt mer
spenstig.

Etter inspirasjon fra Søster Anne, ( se mer her
laget jeg paradis i gangen med Washi tape.



Hadde tenkt å bruke elektriker tape, sånn som Søster Anne hadde gjort,
men Mannen kunne informere om at det ville bli vanvittig klissete å vanskelig å få av igjen...
Siden jeg ikke akkurat elsker å vaske å skure, så gikk jeg for den lette varianten.
Washi tapen fungerer litt som maskeringstape, bare til å dra rett av igjen ;)

Det var i alle fall en braksuksess hos jentene!!

Ha en finfin dag alle!!!

Klemklem :)

2 kommentarer:

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)