Etiketter

mandag 10. juni 2013

Sommerfest

I helgen har jeg hatt fine kolleger på jobbfest.
Når man jobber i kommunen,  begrenser det seg hvor langt vekk en kan dra, 
siden alt må passe inn i veldig trange økonomiske rammer :)
Så etter 2 år på rad i garasjen hos en av mine kollegaer, var det nå min tur til å åpne dørene.

Litt klasse må en ha, på tross av trange rammer, 
og fine folk fortjener å få gå den røde løperen innimellom!!!


Vi startet kvelden med velkomstpunch i hagen. 








 På menyen stod grillet indrefilet av okse og, marinert og fylt svin, samt kyllingfilet med tilbehør som
foccacia brød, salat, aioli, tzatziki og båtpoteter. 
All maten ble laget på dugnad!

Her hos oss har vi ennå ikke investert i stor flott elektrisk grill, 
og sverger fortsatt til den gode gamle rustikke måten å grille på,  med kull :) 
At grillen er et DIY prosjekt, skulle vel også bare mangle!!!

Vi hadde en veldig flink grillmester som tok seg av denne jobben, med perfekt resultat!!


Inne var bordene dekket i min kjente stil. 
Lett blanding av syltetøyglass i ulike størrelser, "sølv", krystall, papp og blomster :) 


Sommerfuglene er en superlett og dekorativ måte å friske opp kuverten på. 
Disse er klippet av scrappeark fra panduro. 




Etter maten hadde vi "hvem kan slå Åmot og Kjus" konkurranse i hagen. 
Konkurranse instinktene er det ingenting i veien med hos mine kolleger, 
og jeg oppsummerer kort når jeg sier at deltagerne gikk inn med liv og helse på spill...:) 

Ny uke står på trappene, det er på tide å legge seg!!
Neste helg skal jeg pynte OG delta i bryllup :) 

Ønsker alle som er innom en finfin ukestart <3

Klem Vivvi 




4 kommentarer:

  1. Såååå fint hos det Vivian! Nydelig mat, kaker, nydelig dekket - superkoselig både inne og ute!

    SvarSlett
  2. Ser ut som dere hadde en veldig hyggelig kveld. Likte veldig god borddekoreringen din :D
    Enkelt, greit og friskt :) Tror jeg må kopiere den sommerfuglen :D

    SvarSlett
  3. å der ser så koselig ut!!! og så fint pyntet da!!! =)=)

    Ønsker deg en fin ny uke!!!

    SvarSlett
  4. Så koslig hagestue:)
    Åsse så kjekt å finne lokale bloggere! Er veldig fersk her i blogglandia,så her har eg ikkje vært før;)
    Legg meg som følgjer:)

    Nyt resten av søndagen!
    Klem Siv Mette

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)