Etiketter

mandag 13. mai 2013

Blått


Det er noe med den fargen som gir meg følelsen av vår!!
Og så langt, så er det kun i stua mi jeg får den følelsen.
Selv om kalenderen sier MAI, så sier gradestokken fortsatt februar/mars.
Brrrr...

 
Sommerfugl svermen er kjøpt på ebay. Den er nå flyttet til en annen vegg.
Jeg sliter med å finne ut hva jeg skal ha på veggene her.
Har du gode forslag, så kom gjerne med tips i kommentarfeltet :)

 
Puta i bakgrunnen er kjøpt på Innekjær på vormedal.
Den kostet en liten formue (etter mine begreper), men den er såååå fin!!!
Fasett på vasen fra Bloomingville, og på tine K lysglasset. LIKER!!

 
Den søte lille vasen koster 44 kr på Living!

 
Ny Uashama pose til Corochiaen og lyskopp med stråmønser er begge kjøpt på
Bruno i haugesund.
Papir posen er vaskbar, og kan brukes til hva som helst....blomster, brød, sminke..
you name it! 
 

 
Litt blått i puter og lysglass i spisestuen også :)
Her henger også det fine bildet mitt.
Lite som minner om vår på bildet, men det har iallefall de rette fargene :)
 
Jeg har vært på jakt etter et rundt/firkantet lyst trefat i helgen.
Noen som vet hvor jeg kan få tak i det??
hvis ikke, får det bli neste ukes DIY :)
 
 
Ønsker alle en fin uke!!
Her har mannen friuke, så nå skal endelig arbeidet med gangen gjenn opptas.
Lykke <3
 
Until next time.....:)
 
 
 
 
 

5 kommentarer:

  1. Hei på deg!!

    Så nydelig du har det - nydelig med de blå detaljene.. kul den sommerfuglsvermen da :D

    Legger meg til som følger hos deg!


    Ønsker den en superduper uke,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  2. knall Fint Vivi:)
    astrid

    SvarSlett
  3. Du har det så fint!!

    mormor

    SvarSlett
  4. Den sommerfuglsvermen var nydelig!
    Ingrid

    SvarSlett
  5. Hei. Så koselig det er hjemme hos deg. Elsker fargeskalaen.
    :) Susanne

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)