Etiketter

tirsdag 2. april 2013

Påsken 2013

Bilderas fra påsken vår :)
 
I år som i fjor farget vi egg med konditor farge med Panduro sine gelefarger!!
Når jeg tenker meg om, er pastell egg veldig spiselig hele året!!
 
 
Home made påskeegg, med sunt sukkerfritt snop for oss slankere...
Lagde marsipan med cognac, appelsin, valnøtt og aprikos, pluss bounty sjokolade.
Det funket finfint, og dekket søtsuget....
 
Helt til jeg gikk på en giga påskesnope smell to dager på rad...Hulk :(
Men nå er det full skjerpings igjen!!
 
 
 
Jentene startet påsken med trenings "leir".
2 dager med trening og kos!
 
Lillebror  to the rescue!! Han har beskytter instinkt for søsteren sin!!
:)
 
 
Hiv og hoi...kaptein sabeltann...eller kapte sataaaan som han sier :)
Storfornøyd var han i båten på lekeplassen i solskinn <3 
 
 
Tirsdag til lørdag var vi på hytta!
Nydelig vær hver dag!!
 
Jentene var med pappaen i slalombakken...mens noen (les meg) "måtte" ofre seg, og holdt seg i hytta sammen med minsten :)
Haha :) De som kjenner meg, vet at DET ikke var den største krisen :)
 
 
 
Noen mangler tydeligvis respekt for det norske flagget...
 
 
Inga mommo!!!
 
 
den lille pysa er skeptisk til aking...
det holder å sitte på kjelken!!!
 
 
Påske aften og påskeegg jakt i barndoms hjemmet :)
 
 
 
 
 
 
Årets påskepynt made by 7 åringene <3
 
 
Og 2 åringens fjærkledde bidrag, sikrer oss karse i laaang tid fremover :)
 
 
 
Hagen ble gjort sesongklar på søndag. 
Bålpanne, trampoline, puter og pledd ble tatt frem,
og påsken ble avrundet med grilling og kos i "utestuen" sammen med gode venner!
12 unger på det meste, og de storkoste seg!!
 
 
 
 
 
 
Noen som savner HMS??  
 
 
Her i heimen er vi veldig fornøyd med årets påske.
En god kombinasjon av by og fjell påske, sol, snø, familie og gode venner!!!
Noen timers søvn nå, så er vi tilbake til hverdagen.
 
Har fått noen innspill i løpet av påsken på at det kansje er på tide med en vårklipp for han her :)
Hva sier dere???
Jeg for min del digger det lange håret, og syns han skal få beholde det :)
 
 
 
Natta :)

1 kommentar:

  1. Her var det mange flotte bilder, for en herlig påske dere har hatt:))
    Og den godtesemellen? det er mange av oss.. blodet mitt kappsvømmer med sukker for tiden..
    Skikkelig misunnelig på den utestua, noe sånnt drømmer jeg og om*sukk*
    Synes du har en kjempesjarmør med langt hår, men er litt nazi på saksa her selv da;)
    Charlotte

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)