Etiketter

søndag 7. april 2013

Har tatt fram gamle kunster

Søndag kveld, uke slutt, bloggen lider sin arme nød.
Den kommer sist i rekken av ting som burde gjøres, men sånn skal det vel også være.
Målet mitt med bloggen var å dele dersom jeg hadde noe å dele, og at det skulle være lyst betont,
så da fortsetter jeg med å legge inn et innlegg i ny og ne når jeg har tid :)
 
Idag er det et lite gjør det selv prosjekt etter inspirasjon fra pinterest :)
Pompons bokmerker :)
 
 
 
 
Gjør som følger:
Surr tråd ca. 99 ganger rundt 2 fingre.
Ta trådsnurren av, og knytt en tråd rundt midten på trådsnurren,
som vist under.
 
 
 
La den ene enden av tråden du knytter med være endel lengre.
Denne enden skal være inni boka.
 
 
Tråd enden kan du eksempelvis tre med perler for å stæsje litt ekstra,
evt. kan du knytte med 3 tråder, og flette disse.
 
Så klipper du opp sidene, og friserer den til en rund ball.
 
 
Nå ble mine pomponger litt store, så kansje litt færre trådsnurrer hadde gjort dem litt mindre og søtere.
Jeg syns de ble litt kule jeg :)
 
Nå er det kvelden her :)
Ønsker alle en finfin ukestart :)
 
Klemklem <3

1 kommentar:

  1. Åå, de var skjønne ;-) Og så elsker jeg blåtonene hos deg :-) Dust og vakkert. Liker det du skriver om at bloggen er der når en har noe å dele. Jeg har det travelt for tiden og kjenner på det at det kanskje forventes innlegg. Tror jeg må kopiere din tankegang :-)

    Fin kveld til deg.
    Klem.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)