Etiketter

lørdag 15. desember 2012

I disse fest tider diy

Et lite gjør det selv tips nå på tampen av julebord sesongen ;)
Oppdager du sånn i siste liten at skoene du hadde tenkt å ha til antrekket er litt slitte??
Da kan en fort gjøre en liten oppdatering ved hjelp av spraylim og glitter, slik vi gjorde på min kollega's sko forrige helg ;)
Her er det bare å slå seg løs med glitter på boks. Fargen og mønsteret velger du selv, eventuelt kan en pynte med paljetter, nagler osv ;)
GØY!!!
 
 
Ønsker dere en glitrende førjulstid! Her i stua er det artistgalla.
Eg du ikke fadder...sign in idag!! I am;)

(Insta mobil blogging)


 

3 kommentarer:

  1. For et supert tips :-)
    Jeg er fadder jeg også, på 7 året :-)
    Ha en flott kveld!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ha en flott kveld du også!!! :)
      klem

      Slett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)