Etiketter

søndag 14. oktober 2012

Kjapp og enkel lampe diy

Tenkte jeg skulle vise lampen jeg nevnte i et tidligere innlegg.
Nå er den kommet opp i kjøkken vinduet,
av den enkle grunn at det er stikk kontakt over viduet,
og ledningen ikke var lang nok til å nå til gulvet :)
 
Må bare beklage dårlig bildekvalitet. Kameraet mitt har fått seg en tur i bakken, så bilder tas nå med mobil kamera.
I tillegg er bildene tatt i skumringstimen :)
 
Nud lampene har jo vært poppis lenge!! Med mange kule farger på ledningene, store pærer, og nå også med sokkel i betong eller tre.
Veldig fine, men min er altså en pimpet billig variant :)
 
 
 
Jeg kjøpte stoff ledning og giga pære på Clas Ohlsson.
Tre kulene er kjøpt hos Panduro til 48,- for to.
Jeg har brukt 11 kuler.
Ta et strå (ledning) og tre dem på....
 
 
 
Er veldig godt fornøyd selv :)
 
 
Må være det dårligste kjøkken bildet ever... men en får kansje en feeling???
 
 
Vi har vært på hytta i helgen, og da går turen forbi og innom Ølen møbler :)
Fikk med meg smørefjølen i keramikk, bambus "krukka", og noen andre småting,
så nå var det dags for å oppgradere kaffe "stasjonen" litt.
 
Litt natur på kjøkkenet, 
i form av den nye lampa, strå matte, og små detaljer som her på kaffe "stasjonen".
 
 
Mistenker at jeg må begynne å lage kaffen min selv fremover....
Kaffen er nå oppi en zip it pose, oppi en papir pose...:) *skratt*
 
Ønsker alle en finfin søndagskveld
og en god ukestart!!! :)
 
Klemklem
 

10 kommentarer:

  1. så stilig den blei :)
    koslig kjøkken du har også .

    Ha ei fin veke.

    Henriette

    SvarSlett
  2. Knallfint seie mammen!

    SvarSlett
  3. Kjempe kuule ;o)
    Passte godt inn hos deg ;o)))))

    SvarSlett
  4. Aha. Så lett og så fin den ble. Dette skal nok testes snart. Takker tipset;)
    Ha en strålende uke:)
    Klem fra Heidi

    SvarSlett
  5. Den ble kjempe kul! Sånn lampe fikk jeg og lyst å prøve meg på, hihi:) Kjempe koselig kjøkken du har!
    Snakkes kansje på lørdag da:)
    Klem Camilla

    SvarSlett
  6. Stilig lampe.
    Må bli en tur på Claes Ohlson snart tror jeg.
    Takk for tips:)

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  7. Tusen takk alle for fine ord :) kjekt å kunne inspirere litt :)
    Håper dere alle har hatt en fin uke!! Nå er det helg, deilig!!!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)