Etiketter

mandag 24. september 2012

Kjapt innom

For å gi et lite pip fra meg....
 
 
 
Disse satt igår klar til å innta treet med røde bær i gården vår :)
 
 
Dagene flyr!!!
Som disse....
 
 
Nydelige høstdager har vi hatt..
Ikveld stod himmelen i brann....
Dette er utsikten fra soverommet vårt :)
 
 
Idag har det vært planleggingsdag både i barnehage og på skole.
Så da har jeg vært hjemme med disse goingene:
 
 
 
 
På interiør fronten er det lite nytt....Spisestua har fått litt høststæsj!
Noen fine Tine K lysglass har kommet i hus,
og en finfin stjerne til vinduskarmen.
 
Deilige deilige høsten !! T
iden for å tenne lys i hele stua, krype under pleddet, med en kopp kaffe
og sløve foran tv :)
 
 
 
 
 
Jeg har noen opp pussings prosjekter gående...
Mer om det kommer etterhvert :)  
Var så godt igang igår...
men så kom en gammel dame forbi og informerte om at
søndag var hviledag...og altså strengt forbudt å bruke powertools..:)
 
Og respekt for eldre har man jo...:)
 
Ønsker alle en finfin kveld!
 
klem <3
 
 
 

1 kommentar:

  1. Hei på deg.
    Artig bilde, passet jo fint til et lite pip fra deg ;))
    ..søndag og hviledag??..hmmm bor noen av den sorten rundt oss også ;)) Må innrømme at her i huset er ikke søndag noen hviledag.
    Ønsker deg en riktig glad dag ;)
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)