Etiketter

onsdag 8. august 2012

Utfordring hos NIB

Månedens utfordring hos NIB (norske interiørbloggere) er kreativ med tekstiler.

Jeg slenger meg med i siste liten :)


Jeg vant en pute fra WOW faktor design  på EPLA bloggen i forrige uke.
(se mer fra dem HER)
Så nå passet det jo godt med denne utfordringen fra NIB :)

Puten er laget av silke, fløyel og fjær.
Sammen med lammeskinn og strikketeppe innbyr sofakroken ved spisebordet til litt kos innendørs :)  


Inspirert av at høsten er i anmarsj, med regn, vind og lave tall på gradestokken,
har sofakroken fått høstdrakt.
Vasen med strå jeg plukket på stranda forrige uke,
har fått på seg en av mine gamle legg varmere :)
Jeg elsker lykta med skinn håndtak fra Holmegaard .




Geiteskinnet blir brukt litt rundt om i stua. Nå som en liten "duk".
Tekannen står på selvlagte underlag av filtkuler (søstrene grene), og på lykta i klart glass har jeg surret tjukk tråd (kremmerhuset)
Og den fiiine mugtail koppen fikk jeg i overraskelses bursdags gave fra snilleste søsteren min <3


Dette er altså mitt bidrag til NIB jentene sin utfordring :)

Vil du ser flere flotte bidrag så klikk HER

Nå skinner sola her!!
Ha en nydelig dag :)
































2 kommentarer:

  1. herlig bidrag, der kan du kose deg når høsten setter inn. Heldigvis så er det sommer på stord i dag :)

    tvi tvi i utfordringen :)

    henriette

    SvarSlett
  2. Her er det bare å innse at høsten er på god vei, så her nytes også kveldene under pledd og med te. Koselig benk du har -her kan du kose deg framover nå!
    klem

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)