Etiketter

søndag 8. juli 2012

Telt i hagen

Fint vær idag ijen!! Fantastisk!!

Idag har jeg snekret et telt :)
Jeg er jo tross alt datter av en snekker. Tipper min far er mektig stolt nå :)

Jeg har til og med brukt spikerpistol. Hadde hjertet i halsen hver gang den gikk av, men etter å ha skutt fast 3 tversover plank på to langsetter plank to ganger, var telt veggene færdig, og jeg kunne begynne å puste igjen :)

Og for å imponere ytterligere, har jeg faktisk brukt meterstokk også....på tross av at jeg har stor motstand mot alt som må måles ned til cm og mm....

Jaja, telt ble det, etter inspirasjon fra Marie Friis sin blogg :)
Er vel flere bloggere som ble inspirert av teltet hennes!!!

2 dynetrekk fungerer som telt "duk", og holdes fast nede med brostein.

Innen ungene var ferdig å leke der, og jeg hadde fått stylet teltet for fotografering, var sola vekke gitt :)








I bakgrunnen av teltet ses resultatet av Mannens lek med minigraver :)  
Her skal det bli solplatting og muligens tørkestativ :)

Hjelpes, for et særdeles lite gjennomtenkt valg av plassering...

Håper du har hatt en fin søndag.

PS. jeg har fått endel henvendelser på at det er vanskelig å kommentere på bloggen.
Et kjapt tips er å kommentere som anonym, og så skrive navnet ditt under kommentaren.
Evt. kan du opprette en google konto, som du logger deg på med når du skal legge inn kommentar.
Velg da google konto i rullegardin menyen og følg anvisningene. Velg mellom google konto eller blogger konto.
Lykke til!!!
Jeg blir veldig glad for kommentarer :)

2 kommentarer:

  1. Kjempe fint, såg herligt ut:) For en god ide!

    SvarSlett
  2. Ikkje vanskelig å forstå at du e datter av ein snikker nei! Kjempekjekt telt!!

    Ingebjørg

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)