Etiketter

torsdag 12. juli 2012

Gjeste do

Kunne tenkt meg å gitt gjestedoen en liten face lift...men hva skal man gjøre???

Doen er pitteliten, og det begrenser seg litt hvor sprelskt det kan bli :)



Grusomme klinkerfliser på golvet, men de må jeg bare dekke til med en matte.





Det må bli veggen BAK doen som jeg skal gjøre noe med.
Et stykke opp på veggen, skimtes et uforet og ulistet vindu. Det som evt. skal på veggen, må opp der
FØR vinduet blir foret og listet.

Jeg fant denne fantastiske glitterveggen på Pinterest :)
En kan blande lim og glitter, og smøre det på veggen. Når limen tørker, blir den blank, og vips har man en glittervegg....



Mannen stakkar holdt på å få hjerteinfarkt når jeg presenterte ideen for ham....
Han HATER glitter like mye som jeg ELSKER det...:)

Det er kansje tryggere å kjøpe glittertapet hos http://www.thebestwallpaperplace.com/news/?p=460
Sånn for husfredens skyld... :)


ELLER skal jeg bruke tapeten fra Storeys, som vi fikk en rull fra, når vi var på blogg treff hos mariefriis i februar ????


ELLER skal jeg male veggen med gråmalingen jeg malte kjøkkenveggen med ????

ELLER har du andre gode forslag???
Da blir jeg veldig glad :)

Legger meg til lading noen timer, og håper på mange gode forslag neste gang jeg er innom :)

Ha en finfin natt!!!

Klem

3 kommentarer:

  1. Eg hadde gått for tretapeten! Mjuke opp d litla kosliga doet..

    Æni

    SvarSlett
  2. Tretapeten var fin :)
    Alternativ er fks maling og wallstickers! Satt og kikket på noen i går som var store. De finnes også i sølv hvis du vil ha litt "bling" ;) http://www.trendystickers.no/no/wallstickers/wallstickers_til_bolig/banner/wallstickers-blomster-banner_7.html
    (har ingen peiling på kvalitet på dette altså)
    Lykke til med valget!
    Ingrid

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)