Etiketter

torsdag 2. februar 2012

POFF...

...så me seie her i Haugesund..eller Puff, som det sikkert mer korrekt heter...

Jeg har uansett tatt inn stubben min idag, og skrudd hjul på den. Syns den er sååå fin!!! Nå står de her puffene...på rad og rekke...strikket puffen, stubbepuffen og en "fake" stubbepuff fra living :) LIKER!!!



Har egentlig fått restriksjoner på å anskaffe flere puffer/krakker,
meen a girl has to do what a girl has to do...

Har vært å hentet ullpleddet mitt på Hødnebø home også idag. Julegave fra mine foreldre, men måtte bestilles inn...
 Passer godt at det kom nå som det skal bli så kaldt.
Mykt, varmt og godt, og plass til hele familien...Nå skal vi kose oss :)


Å lille bølle har vært på ferde igjen....
Godt med iskjeks visst :)

I går lette jeg febrilsk etter telefonen min...den fant vi etterhvert i bossbøtta hos mormor...





Nå er det bare 2 dager igjen til Bloggetreff for interiørbloggere på Haugaland.
Og jeg skal være med!! hihi.
Gleder meg masse!!!

Lørdag kl 12 braker det løs i huset til eieren av denne kjempefine bloggen

Kjenner det er med litt skrekk blandet fryd jeg ser frem mot helgen,
 men vet at jeg ialle fall kommer til å møte på en masse kjempekreative og dyktige damer, med samme interesser som meg. Det GLEDER jeg meg til!!!
Har allerede vært innom endel av bloggene til de andre deltakerne, og snik kikket litt, for å bli litt "kjent" med dem.

Alle tar med seg noe å spise, det blir utdelt goodie bags og haugesund avis kommer.
(jammen godt jeg har vært hos frisøren idag...)

Hvordan bloggetreffet har vært og hva som er
innholdet i goodie bagen kommer på bloggen etter lørdag :)

Kveldsen min i kveld :) MMMMM....
Bringebær, eple, mango, kokosmelk og vanilje youghurt i en salig impulsiv mix. LOVE <3


Ha en kjempefin kveld alle!!

Klemklem :)

2 kommentarer:

  1. Så flotte puffar! Dei likte eg så godt at eg straks byrja ransaka leiligheten etter ein ledig puffplass:) Har allereie ein strikka puff daddy som eg ikkje heilt klarar å plassera, men ein stubbe på hjul hadde verkeleg gjort susen!

    Gleder meg til å treffe deg på lørdag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk!! Så kjekt du syns :) Noe måtte flytta ut av stuå for at dei sko flytta inn...men kjekt me litt variasjon :)
      Strikkapuffen min e o strikka itte puff daddy oppskriften:) Kjekt når en kan laga sånne ting sjøl, kjapt å enkelt :)

      Glede meg te å treffa deg o :)

      Slett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)