Etiketter

tirsdag 21. februar 2012

Nye bein, ja takk!!!

Finn.no er en fantastisk plass :)
Nå har jeg gjort nok et kupp, som jeg tror vil bli vanvittig bra når det har fått noen strøk maling....
og noen fine bein :)

Igår meldte jeg meg på Give Awayen til All of Irina.
Hun har laget de mest fantastiske beina i plexiglass, som kan brukes til ett eller annet Wow møbel :)
Disse kan faktisk DU og jeg vinne!!!!
(Evt. kjøpe dersom du ikke er den heldige vinner)



Vil du se mer av den kreative bloggen hennes eller være med på give awayen 
så klikk HER

Jeg er overbevist om at mitt nye prosjekt hadde tatt seg nydelig ut på ett sett
av disse beina!! 
Så derfor krysser jeg mine for at jeg vinner disse :)  

Her er det vinterferie nå,
og idag har vi vært på hytta til snille gode venninna mi Silje
og hennes nydelige unger.

Etter å ha sett på lamaer, geiter og sauer som går på eiendommen rundt huset,
gikk vi en tur ned til sjøen
hvor ungene var på skjell jakt.
 


Her er lille søte på tur i sine nye sko.
Han er fortsatt ikke i form,
 så nå håper jeg at jeg ikke har gjort tilstanden hans verre
med å være ute litt idag....
 

Sjekk han som står uti vannet :)
Han har startet badesesongen!!
Nå vet vi i alle fall at VIKING sine vintersko er veldig vanntette!!!
 



Vilde fant reker og ville så gjerne ha dem med hjem.
De ville jo ikke levd lenge i dette lille skjellet...
Resultatet ble et sårt og tårevått avskjeds øyeblikk..
Stakkar jenta mi!!


snack moment :)
Disse gutta forstår seg på kjeks :)


For en idyll sier jeg bare.
Nydelig vær, nydelig natur, nydelige unger og NYDELIGE Siljemor!!
Tusen takk for en kjempefin dag!!

Ha en fin natt alle :)
Klem


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)