Etiketter

onsdag 18. januar 2012

In love...ijen...

Ikveld blir det nok et innlegg om kjærlighet... :) Kjærlighet ved første blikk...
til en lampe denne gang :)

Her en dag kom jeg over noen lamper i en butikk og ble hodestups forelsket!!
Når jeg i tillegg klarte å mase meg til dem, så kan ikke følelsen beskrives på en annen  måte enn forelskelse...Lykkerus :)



Nå skal det nevnes at jeg overtok dem med klippet ledning, pga brannfare, så det var ikke lys i dem. 
Flax for meg at Mannen kunne sette på ny ledning, så nå virker den ene....:)
Når jeg puttet den i stikk kontakten, åpenbarte det seg et ekstremt lyst lys...litt sånn solariumslys..så de kommer nok til å fortsette å henge til pynt uten lys i...:)



Det var helt umulig å få tatt et bilde med lyset i lampen. Men en får et visst inntrykk :)
Jeg visste med en gang hvor lampene skulle henges opp når jeg kom hjem...meeen, når de var hengt opp, så ble det ikke som jeg hadde tenkt. Ordentlig skuffa....
Jeg som hadde ryddet og ordnet i stuen, slik at alt skulle se fint ut på blogge innlegget...:)
Jaja, da kan jeg jo vise et bilde av hvordan vi har det i kveld i sofakroken vår :)


Lampene skulle hengt i treet bak sofaen, men var nok i en litt annen stil enn resten av interiøret, så jeg må nok gå i tenkeboksen og se om jeg finner en egnet plass.
Midlertidig henger de nå i gangen....

Puta som ble greid i går er på plass i sofaen igjen, sammen med hjorte puta...Puta er kjøpt på Ellos.no.


Den skal få være i sofaen en liten stund til, men ettersom våren kommer, så er nok sesongen for hjort over for denne gang, og må erstattes med andre, og kansje litt sprekere puter...

Puffen på bildet har jeg vist før, men den er sydd om av to sacco sekker, fått nytt trekk, og fungerer som jentenes koseplass foran tv. Den må være mitt mest vellykkede og velbrukte prosjekt :)
.
Ha en fin kveld alle sammen!!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)