Etiketter

tirsdag 24. januar 2012

Alle fugler små de er....

Nå kom endelig snøen til Haugesund. Bare litt da, men det er så fint!!!
Ungene syns det er kjempegøy, og idag har vi vært på akebakke jakt i område, for å finne en bakke med nok snø til å ake i :)

Siden bakken er frossen, så er det vanskelig for småfuglene å finne mat nå. Derfor lagde jeg noen kulinariske godteribomber til dem igår, og idag har vi vært ute å hengt dem opp...
Hadde oppi rosiner, aprikoser, sesamfrø, linfrø, solsikkefrø, brødsmuler, havregryn, hakkede epler, delfiafett og cocosa.





Knøtteliten sitter i vogna å følger med. han syns ikke det er gøy å gå med sko på føttene.


Posing posing :) Jentene er veldig godt fornøyd med resultatet



Enjoy små fuglene :)

Nå er det tid for hjem på tv.
 Kaffe i koppen, og veldig vondt i hodet...urk

Klem Vivvi

4 kommentarer:

  1. Lurt med mat til fuglene nå som det er lite å hente på bakken. Forøvrig kan jeg opplyse om at min tiåring går i venneklassen til dine jenter. Det kunne tiåringen opplyse om da jeg viste bilde av en av dem. Verden er ikke stor. Knis.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi:)De snakker mye om venneklassen! Stor stas :) Verden er virkelig ikke stor nei :)

      Slett
  2. Så koselig. Maren er nesten forelsket i Vilde. ;) Vilde, Kaia og Maren er en liten klan tror jeg.
    Hilsen May Britt. Mamman til Maren

    SvarSlett
  3. Dette er nok snacks for fuglene ja!
    Kanskje jeg skulle prøvd også?

    Takk fo koselig kommentar på blogge min:)
    Koppene har jeg kjøpt på Søstrene Grene for en liten stund tilbake...kanskje de har noen igjen?

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)