Etiketter

søndag 21. august 2011

Værr me på soveromme???

Nei det er ikke et sjekketriks!!
Det er en invitasjon til å se hvordan vi har det på soverommet :)

Eller hvordan det SER ut på soverommet vårt...
Vanskelig å ordlegge seg rett her :)

Siden sist har jeg gjort noen forandringer på soverommet, og er i grunnen gaanske så fornøyd. Nesten så jeg gleder meg litt til å legge meg :) Men bare nesten. Jeg er stort sett selvoppnevnt dronning av lakenskrekk!!

Nåja, jeg satt en kveld og skulle montere et skap som skulle erstatte et gammelt skatoll. For dem som fikk det med seg på Facebook, så var det ikke en liten og lett jobb.
Vel var det egentlig et lite skap, men det viste seg at jeg innehar veeldig lite flatpakkemonterings ferdigheter.
Etter lang tids frustrasjon, fant jeg ut at det sto en mer detaljert beskrivelse av monteringen på baksiden av bruksanvisningen :)
Bruksanvisningen var brettet på en veldig rar måte altså!!

Skapet ble nå omsider montert, og lageret av mindre vakre ord og uttrykk ble tømt. Når jeg tenker meg om, så bør jeg kansje montere flatpakke ting litt oftere, blir jo kvitt MYE agressjon!!

Nå står skapet på soverommet endelig!! Det gjenstår å borre hull til knotter, men den jobben sparer jeg til Mannen kommer fra nordsjøen. Jeg har nemlig aversjon mot målebånd, og derfor forbud mot å henge ting opp selv :)

Dette hjertet er laget av en venninne :) Fikk det i pakkeleken i utdrikningslaget mitt før vi giftet oss :)

Se!!! Vi har fått nye vinduer :) Mulig jeg har sagt det før???

Bokstaver fra Kremmerhuset i vinduet

Pusen har jeg arvet av min farmor. Jeg fikk den når jeg var liten. Denne er jeg kjempeglad i, å veldig redd for :)

Har kjøpt wallsticker fra DH gate.com.
Gavlen har jeg vist tidligere, den er laget av materialer fra hytta i røldal. Veldig fornøyd med den!!

Nærbilde av wallstickeren

Skapet med det rare i... Her oppbevares alle mine jenteting :)
Smykkestativer fra Lisbeth Dahl, og Speilet er en bryllupsgave fra Kremmerhuset :)


Krakken er et hvitmalt loppefunn. Ikke så stor, men desto mindre plass til å legge fra seg rot :)

Huset vårt er fra 1918, og i flere rom henger det orginale stukkaturer i taket. På vårt soverom var det ikke det, så vi kjøpte en etterligning i noe isopormateriale.
Ser at jeg skulle ha sparklet skruehullene, men det får jeg gjøre en annen gang :)

Skaper fra Ikea dekker hele den ene veggen. Flest til meg, noen få til Mannen :)
Det er sånn det skal være det :)

Godt å være ferdig med soveroms prosjektet. Nye prosjekter i andre rom venter :)

Ha en fiiin søndagskveld :)

4 kommentarer:

  1. Kjempefint!! Har du skrudd sammen det svææære skapet sjøl?? Mektig imponert!! :D

    SvarSlett
  2. hahaha :) Ler meg ihel :) De va de litla inni hjørna :) Men tror eg brukte lika långe tid på å skru de sammen så torbjørn brukte på å skru sammen alle klesskapene :)

    SvarSlett
  3. flott dåkke har fått d da:) :)

    SvarSlett
  4. Ha ha ha, va plutselig ikkje sååå imponert lenger!!! Litt imponert da.. ;)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)