Etiketter

mandag 4. juli 2011

HAPPY BIRTHAY TO ME????

Bursdagen snek seg innpå meg i år også gitt. I går ble jeg 35 år....uff og uff. Begynner å bli gammel!!!
Dagen ble feiret i barndomshjemmet. Vårt hus er fortsatt ikke beboelig, så nå har vi campert hos mine foreldre for i noen dager. Her blir vi godt stelt med :)

Dagen startet med god frokost inntatt i pysj laget av småsnuppene som hadde fått litt hjelp av mormor. De hadde tent talgelys og satt fram flagg :)


Kaffen ble servert i min nyyydelige PIP kopp som jeg fikk av snilleste Elin til bursdagen kvelden før. 


Jeg var en tur hos henne å møtte noen venner kvelden før. Når kl. var 12, kom alle gutta som var der ut på terassen og sang Happy Birthay og jeg fikk blomster og gave. Så snille gode venner jeg har!! Rørt!!!

Etter frokosten fikk jeg gave som jentene hadde vært å valgt ut helt selv. De hadde vært på Kremmerhuset (etter et lite mammatips). Nydelige jentene mine var ute i hagen og plukket blomster som matchet lyslykten de hadde kjøpt. 


Resten av dagen ble feiret med søsken, svogere og tantebarn, pizza og kaker og gaver:)

Siden mannen er i nordsjøen, var jeg å kjøpte en liten bursdagsgave til meg selv dagen før:)
Kule kopper, spisebrikker og gryteunderlag på LIVING :)


Ønskelista til mannen ligger klar til han kommer hjem :) 

 


Min 35 år + 1 dag er en ordentlig gufsen og gråværsdag, men jeg ser at ungene begynner å bli litt utålmodige, så vi får se om vi kan finne på noe kjekt idag :)

Ha en finfin mandag :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)