Etiketter

torsdag 19. mai 2011

Innredning av gutterommet :)

Lillegull har blitt 3 mnd. Pr nå sover han i sengen sin inne hos oss, men jeg har planer om at han snart ska sove rundt på natta, og ikke våkne for å få mat.
Inntil nå har vi kun malt en vegg blå på rommet hans, de andre er hvite. Etter litt googling for å finne inspirasjon, fant jeg tapeten hos : www.photowall.no. Den heter Birdforest blue og ligger på side 2 under fanen fototapeter -  Barn :)
Var ikke den nyyydelig?? 
Det blir litt naturtema på rommet hans tror jeg, så litt hvitmalte greiner til oppheng av både klær og uro skal inn dit.
Jeg har også funnet badekar til badet nå, så nå må stellekommode også inn på rommet hans. Til stellekommode har jeg tenkt å bruke et gammelt skatoll jeg har funnet på bruktstasjonen. Den skal males lys dueblå og få fiine knotter :) Bilde av denne kommer senere dersom jeg får det til å funke :)
Fant en veldig veldig søt kaninlampe på www.kinu.no.
Den ligger under gaver til småjenter. Den er midlertidig utsolgt, men skal anskaffes så snart den er på lager igjen!!
Jeg gleder meg til å begynne på innredningen, så nå er det bare å bestille tapet, så er vi igang :)

2 kommentarer:

  1. Åh, så nydelig det hørtes ut! Spent på å se resultatet ;) Kor er denne bruktstasjonen egentlig?

    Birthe :)

    SvarSlett
  2. Bruktstasjonen på Årabrot. Affi hette den. Mye kjekt der i periodar, men smart å gå der litt ofta :)
    Perfekt for meg så e i permisjon :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)